BTS Fashion Dolls and UNO card game SNEAK PREVIEW - notanothergamestore.com

BTS Fashion Dolls and UNO card game SNEAK PREVIEW

GeekSpin
Views: 51609
Like: 1814
Mattel is collaborating with BTS to come out with BTS Fashion dolls. They are also coming out with a special edition BTS UNO card game.
//Pre-order the dolls:
//Pre-order the Uno Cards:
//Read more about it here:

104 Comments

  1. I think I'll buy jimin or v damn they're so expensive,I hope they look as good as they say

  2. I CANT AFFORD THIS😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  3. Gosh when is it gonna be available in philippines??cuz all the filipino armys wants it..right filipino armys??

  4. My parent will never let me buy this 😭😭😭😢😢😢 whhhyyyyy…..

  5. Y'ALL! I'm excited hahahahahahahahhahahahahahahahahahahaha 💜🤪

  6. the friendships that waver because of the uno cards. im-

  7. Omg can not wait! I'm definitely going to buy them all+the uno game! 💜 👌

  8. Can we get it in Europe and just overall in world pls!??

  9. i feel i really might not need the Taehyung doll yet i want it so bad

  10. Roses are red,
    134340's about pluto,
    what I want for my birthday
    is BTS uno.

  11. I love BTS but wow dolls and uno cards that’s a little much no 😂

  12. I hope they don't sell out too quick because I neeeeeed

  13. My LORD they're gonna make me broke one day, first, Map Of The Soul: Persona, and now the dolls coming out, Look BTS I can't harvest money, as much as I'd love to, I sadly can't, ok?

  14. I ain't gonna have any money this coming fall because of this 😅

  15. I don’t know what is money now 😭😭😭

  16. Nearly 17 and I'm buying these asap I'm gonna get so many weird looks like yes I am buying dolls THEYRE FOR BIG KIDS TOO
    I NEED THE JHOPE DOLL I DONT CARE IM GETTING ONE

  17. I’m seeing myself playing UNO with my fellow A.R.M.Y’s

  18. Gimme gimme gimme!!!!! 😂 I can probably live without the dolls! But the uno game is a must!!!!!!

  19. Are you going to have this in Brazil too? I want uno bts.

  20. Wanna get my hands on those cards… Where do you get it and will Mattel release it?

  21. Am I the only one that wants to have all the suits?

  22. I don't have Knowledge but i do have Lee Know says:

    i can imagine myself playing this with an ARMY lmao

  23. You know when are we going to buy the UNO please? A date ?

  24. You see Uno, I see unofficial photocards for my collection 😂💜

  25. When when when….it will come…..😢😥😓😖😰😵🤒🤕

  26. and those dolls ended up being ugly as fuck but I bought the UNO cards 🤪🤪

  27. Great news. I was always waiting for clothes to match the dolls but most of all – TALK to ME Barbie, Ken? Talk to me, I'm Bruce Willis.

  28. क्योंकि मैं बिहार में रहता हूं

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *