ALL THE RULES, ALL THE CHAOS! | Uno Card Game Ft. Gassy, Ritz, Ze - notanothergamestore.com

ALL THE RULES, ALL THE CHAOS! | Uno Card Game Ft. Gassy, Ritz, Ze

Ohmwrecker / Maskedgamer
Views: 158738
Like: 6096
More UNO! Yep, and some OG friends join up for some chaotic all-rules hands! 😀
►ENJOY THE VID? LIKE, COMMENT & SUBSCRIBE! ◄
►UNO PLAYLIST –

———————————————————–
FRIENDS IN THIS VIDEO
———————————————————–

RITZPLAYS ►
ZEROYALVIKING ►
GASSYMEXICAN ►

———————————————————–
OHMWRECKER MERCH / PARTNERS
———————————————————–

GET SHIRTS & MORE @ SPREADSHIRT ►

———————————————————–
SOCIAL MEDIA LINKS
———————————————————–

TWITCH ►
TWITTER ►
INSTAGRAM ►
FACEBOOK ►

———————————————————–
MISC STUFF
———————————————————–

INTRO / OUTRO SONG ARTIST (_ensnare_) ►

154 Comments

  1. Wooo!! Ohm and Max played together again! This makes me incredibly happy.

  2. love your uno videos! tho i still think the cartoonz delirious ohm & bryce is more funny..

  3. GassyMex sounds like Markiplier in his quietest playthroughs!

  4. Ohm just only make card and board game videos pls I need it

  5. Gets an upvote just because for the first time in a long time Max and Ohm are playing together!

  6. i Just wish it wasnt the same Match that ze posted. but still, UNO is so good!

  7. like watching these uno vids but for the life of me still dont understand the rules

  8. Really glad seeing you playing with Max again Ohm. Oh and Ritz too, just hope that it would do the same for Minx tho. Would like to see you guys play Don't Starve Together again!

  9. I love the casual exchanges that go on in this game.
    "Do I WANT to hurt him, or do I not want to hurt him?"
    "Of COURSE you want to hurt him."
    "Hurt everyone. That's UNO's motto. Just don't put it in your title."

  10. Oh! uno! 😄……awww idk these guys….. oh cool 😄

  11. I didn't know you still play with Ritz LOL

  12. moooooooooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar uno

    plz

  13. Hey ohm just wanted to ask as only been watching you and crew for a few months now a little before Christmas and it finally dawned on me to ask if you composed your intro and outro yourself because out of all of you guys i find yours the coolest
    hope you can reply just curious 🙂

  14. Damn i never thought id see the day. Max came back

  15. @9:40 .. and the heights "Did you have to play it though?"❤

  16. favorite Youtubers

    1.Gassy
    2.Ohm
    3.Terroriser
    4.Sark
    5.WildCat

  17. Play with delirious cartoonz and Bryce that's the best uno group man😝😝😝

  18. MMMMMMMAAAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXX AND OOOOOOOOOOHHHHHHHHHHMMMMMMMMM!!!!!! YAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSS BBBBBIIIIIITTTTTTTCCCCCCHHHHH

  19. who else got the jolly rancher commercial that said "keep on sucking" i died

  20. Ritz: throws +2 card
    Ze: I will not allow this!
    Ohm: I will not allow this!
    Gassy: I will not… I'm just kidding

  21. That one Guy (mex, I think) Sounds Just like Markiplier! My conspiracy is that it is him. ~.~

  22. I have a question! Can u use the swap hand card for other players instead for yourself??

  23. Fkin Gassy can stfu with his annoying train sfx!

  24. Uno. Fellas you're making me happy and it's making laugh for the first time. Just wish I could send my flan for everyone. Good job guys.

  25. I appreciate you guys playing this game very calmly. Ze, Ritz, Mex you 3 played very well and I appreciated the calm funny game of UNO! Thank you guys and thank you Ohmi

  26. I'm slightly confused whenever Gassy says something because his voice is kinda similar to Markiplier's and I tend to forget who I'm listening to xD

  27. Do you pay attention? at 9:38 Ritz has a blue 7 remember…you had his hand?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *